Warunki użytkowania
1 Przedmiot Regulaminu
Regulamin określa zasady świadczenia usług Usługobiorcom będącym podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą przez Usługodawcę Image Design Aleksander Gołaszewski polegających na realizacji dla Usługobiorców - na czas trwania Umowy - usług serwisowych w postaci obsługi IT oraz wsparcia IT poprzez serwis internetowy https://panel.image-design.pl. Klient jest obowiązany przestrzegać Umowy Świadczenia Usług Image Design i nin. Regulaminu.
2 Postanowienia ogólne
- Umowa o świadczenie Usługi zostaje zawarta z chwilą jej podpisania.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z udostępniania przez Usługobiorcę osobom trzecim swojego hasła i loginu służących do rejestracji i logowania Klienta w panelu administracyjnym Usługodawcy https://panel.image-design.pl.
- W każdym wypadku odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy wynikająca z Umowy ogranicza się do szkody rzeczywistej, a także jest ograniczona do maksymalnie 20-krotności wysokości stawki godzinowej, ujętej w Umowie dot. Świadczenia Usług Serwisowych.
3 Warunki świadczenia usługi
- Udostępnienie Klientowi dostępu do panelu zgłoszeń, tj: https://panel.image-design.pl odbywa się na serwerze Usługodawcy, na którym Oprogramowanie to jest zainstalowane, a Klientowi nie przysługuje prawo pobrania Oprogramowania, jego zainstalowania na innym serwerze oraz kopiowania oprogramowania w żaden inny sposób.
- W ramach zawartej umowy o świadczenie Usługi Klient korzysta z panelu https://panel.image-design.pl – wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem i wyłącznie w okresie trwania umowy.
- Strony wyrażają zgodę na to aby ustalenia dotyczące nowych zleceń oraz zapytania związane z istniejącymi funkcjami uzgadniane były poprzez panel: https://panel.image-design.pl, poprzez formularz dostępny w panelu administracyjnym, w zakładce “zgłoszenia”.
- Klient zobowiązany jest umieścić w sklepie internetowym lub serwisie internetowym prowadzonym przez niego z wykorzystaniem Oprogramowania informację, że jako klient korzysta z usług i wsparcia Usługodawcy, w postaci tekstu: “Wsparcie IT: ImageDesign”, oraz linku do strony: http://image-design.pl.
- W sytuacji, w której klient nie zgodzi się na umieszczenie informacji opisanej w § 3 pkt. 4 na swoich serwisach internetowych / sklepach internetowych, zobowiązuję się, bez względu na wartość faktury wynikającą z realizacji usług, uiszczać miesięczną, abonamentową opłatę z tytułu współpracy na zasadach “white label”, w kwocie 250zł netto /m-c,
- Opłata opisana w § 3 pkt. 4.A. rozliczana będzie na zasadach opisanych w § 2 Umowy dot. Świadczenia Usług Serwisowych.
- Opłata opisana w § 3 pkt. 4.A., obowiązuje klienta przez cały czas trwania umowy.
4 Wsparcie merytoryczne
- W okresie trwania abonamentu Usługobiorcy przysługuje prawo korzystania z Usług doradztwa obejmujących wsparcie merytoryczne w kwestiach dotyczących korzystania z posiadanych przez Usługobiorcę serwisów i sklepów internetowych, polegające na wsparciu telefoniczny, lub e-mailowym w tym przedmiocie.
- Zapytania należy zgłaszać poprzez panel: https://panel.image-design.pl, poprzez formularz dostępny w panelu administracyjnym, w zakładce “zgłoszenia”.
- W ramach Usług doradztwa Usługodawca przekazuje również Usługobiorcy informacje w zakresie nowych funkcji Oprogramowania lub Serwisu mogących mieć zastosowanie dla Sklepu internetowego prowadzonego przez Usługobiorcę, w zakresie, w jakim sam jest świadomy tych funkcji.
5 Usługi serwisowe IT
- W okresie trwania umowy Usługobiorcy przysługuje prawo korzystania z Usług serwisowych, obejmujących podejmowanie przez Usługodawcę realizacji określonych zleceń lub zadań, powierzonych mu przez Usługobiorcę,
- Usługodawca winien wykonać powierzone mu zadania lub zlecenia w najszybszym możliwym terminie, uwzględniającym terminy odpowiedzi na zgłoszenia ujęte w § 6 pkt. 2 niniejszego regulaminu.
- Usługodawca zobowiązuje się wykonać powierzone mu zadania z najwyższą starannością, w w oparciu o całą swoją wiedzę i dotychczasowe doświadczenie.
- Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o sytuacji, w której z jakiegoś powodu nie będzie mógł zrealizować powierzonego mu zadania lub zlecenia, oraz wskaże jednoznaczny powód tego stanu rzeczy.
- W sytuacji, w której Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o niemożności realizacji powierzonego mu zadania lub zlecenia, Usługobiorca zobowiązany jest pokryć koszt dotychczasowej realizacji tego zgłoszenia lub zlecenia, tylko w sytuacji, w której niemożność ta nie wynika bezpośrednio z intencji Usługodawcy.
- Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do działania w imieniu swoim, oraz posiadanych serwisów i sklepów internetowych tylko w stopniu, w jakim niezbędne jest to do realizacji powierzonych zadań lub zleceń. Działania te obejmują między innymi:
- kontakt z zewnętrznymi firmami i usługodawcami, których działania są niezbędne do realizacji powierzonych zadań ub zgłoszeń,
- rejestrację kont serwisowych u zewnętrznych usługodawców, na dane Usługobiorcy, jeśli wymaga tego realizacja powierzonych zadań lub zgłoszeń,
- inne, nie wskazane powyżej sytuacje.
7. Usługodawca zobowiązuje się powiadomić Usługobiorcę o każdorazowym działaniu w imieniu jego i podległych mu serwisów lub sklepów internetowych.
6 Gwarancja podstawowa
- Usługodawca nie jest odpowiedzialny za Awarie serwisów internetowych / sklepów internetowych Usługobiorcy,
- Usługodawca zobowiązuje odpowiedzieć na każde przesłane poprzez panel serwisowy, pod adresem: https://panel.image-design.pl zgłoszenie, w terminach:
- 1 Dzień Roboczy w przypadku Błędu Krytycznego
- 3 Dni Roboczych w przypadku Wsparcia technicznego lub Asysty
- 7 Dni Roboczych w przypadku Rozwoju oprogramowania
licząc od dnia założenia zgłoszenia / przesłania zapytania.
- Terminy wskazane w § 6 pkt. 2 mają zastosowanie jedynie w sytuacji przesyłania zgłoszeń poprzez panel na stronie: https://panel.image-design.pl. Zgłoszenia przesłane w inny sposób (drogą mailową lub telefonicznie) mogą zostać obsłużone z opóźnieniem, z uwagi na pierwszeństwo zgłoszeń przesyłanych przez panel.
- Począwszy od chwili zarejestrowania zgłoszenia Usługodawca zapewni Usługobiorcy możliwość sprawdzania postępu w realizacji zgłoszenia, wskaże osobę odpowiedzialną za realizację, poinformuje o usunięciu realizacji za pośrednictwem systemu zgłoszeń dostępnego w Panelu pod adresem https://panel.image-design.pl.
- W razie przekroczenia przez Usługodawcę terminów usunięcia każdorazowo zgłoszonych Awarii opisanych w § 5, Klient ma prawo dochodzić od Usługodawcy kary umownej. Wysokość kary umownej stanowi 100% aktualnej stawki godzinowej, określonej w Cenniku usług, w załączniku nr 3 do nin. Umowy.
- W przypadku, gdy Klient przesyłając zgłoszenie zakwalifikuje ją mylnie jako "Błąd Krytyczny", Usługodawca może naliczyć opłatę serwisową zgodnie z cennikiem opłat, jako Usługę “Wsparcie 24h”.
- Należności z tytułu kar umownych będą potrącane z bieżącymi należnościami z tytułu współpracy.
- Usługodawca zastrzega możliwość wystąpienia przerw w zapewnieniu dostępności do realizacji zgłoszeń, w sytuacji awarii oprogramowania, serwera, lub przerw w dostawie energii elektrycznej. Usługodawca podejmuje starania, aby terminy przerw były możliwie najmniej uciążliwe z punktu widzenia funkcjonowania i dostępności panelu https://panel.image-design.pl.
7 Reklamacje
- Usługobiorcy przysługuje prawo składania reklamacji dotyczących jakości świadczenia Usług.
- Reklamacje składane są drogą elektroniczną przez formularz dostępny w panelu https://panel.image-design.pl (Pomoc > Zgłoszenia). W przypadku gdy formularz jest niedostępny reklamacje należy składać drogą elektroniczną na następujący adres e-mailowy: biuro@image-design.pl.
- Usługodawca rozpatruje reklamację Usługobiorcy w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż 14 dni. Odpowiedź na reklamację umieszczana jest w zgłoszeniu w Panelu https://panel.image-design.pl wraz z potwierdzeniem przesyłanym Klientowi pocztą drogą elektroniczną.
8 Ochrona Danych Osobowych
- Usługodawca zapewnia ochronę przekazanych przez Usługobiorcę danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych („RODO”), ustawie o ochronie danych osobowych, ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz postanowieniach Regulaminu.
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy i świadczenia Usługi.
- Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Usługobiorcę, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osób trzecich lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności Serwisu.
9 Powierzenie przetwarzania danych osobowych
- Klient powierza Usługodawcy przetwarzanie danych osobowych a Usługodawca zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z przepisami prawa i Umową Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu (dalej „UPPDO”.)
- Usługodawca przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w Regulaminie oraz Umowie..
- Dane osobowe powierzone do przetwarzania Usługodawcy dotyczą tylko i wyłącznie danych osobowych przetwarzanych na nośnikach w wersji elektronicznej, do których Usługodawca ma dostęp zgodnie z postanowieniami Umowy.
- Poprzez przetwarzanie danych rozumie się jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach informatycznych.
- Klient oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów RODO.
- W związku z realizacją Umowy Usługodawca w ramach Umowy uzyskuje dostęp do danych osobowych użytkowników sklepu internetowego Klienta, przetwarzanych i zapisanych na serwerach Usługodawcy.
- W przypadku zgłoszeń serwisowych upoważnieni pracownicy Usługodawcy mogą uzyskiwać dostęp do danych osobowych klientów Sklepu Internetowego Klienta w celu i w czasie wykonywanej pracy serwisowej zleconej przez Klienta. W takim przypadku dane osobowe klientów Sklepu Internetowego Klienta będą przetwarzane jedynie w zakresie i w celu koniecznym do dokonania żądanego zgłoszenia serwisowego.
- Kategorie przetwarzanych danych osobowych oraz moduły, oprogramowanie i sprzęt przetwarzający wymienione są szczegółowo w UPPDO.
10 Warunki rozwiązania umowy
- Umowę można wypowiedzieć po upływie 1 miesiąca począwszy od dnia podpisania umowy, z 1-miesięcznym terminem wypowiedzenia, przypadającym na koniec miesiąca kalendarzowego.
- Rozwiązanie Umowy przez Klienta przed upływem terminu o którym mowa w ust. 1 jest możliwe po uprzednim zgłoszeniu na piśmie, za zgodą Usługodawcy i zapłaceniu opłaty w wysokości: 1000 zł. Przedterminowe rozwiązanie umowy następuje w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, w którym żądanie zostało doręczone Usługodawcy.
- Opłata o której mowa w ust. 2 jest płatna na podstawie noty księgowej wystawionej przez Usługodawcę, w terminie 7 dni od jej doręczenia.
- W przypadku rażącego naruszenia postanowień nin. Regulaminu lub Umowy przez jedną ze stron, druga strona może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Strona winna naruszeń obowiązana jest do zapłaty na rzecz drugiej strony kary umownej w związku z rozwiązaniem Umowy w wysokości 1000 zł.
- Zgodnie z postanowieniami § 10 ust. 3 i 4 niniejszego Regulaminu, rozwiązanie Umowy następuje również w przypadku oświadczenia przez Klienta, że nie akceptuje zmian wprowadzonych w Regulaminie.